Lucru de mana . com

sâmbătă, 5 martie 2011

Kitchen Aid tot ce-ti trebuie in bucatarie.

Visul meu de-o viata un aparat multifunctional.Kitchen Aid este acesta.

Mixerul KitchenAid l-am vazut prima oara la "Cum se fabrica" pe  Discovery,apoi la Anna Olson.
Iar in  decembrie la Teo's Kitchen .Nici nu visam ca se poate cumpara si din Romania.
Si cum nu imi permit unul l-am pus pe raftul meu de vise,alaturi de expresorul din aceasi gama.
Nu-mi permit sa dau salariul meu pe 3 luni pe unul asa ca doar visez la el.
Imi place mult sa gatesc,deocamdata am un  doar mixer  produs in China de 15 ron care isi face treaba destul de bine ,dar pe care il protejez sa nu il ard.
Imi plac la nebunie aceste produse caci iti usureaza tare mult munca in bucatarie,eu fac coca des si o fac numai manual.
Si imi place faptul ca sunt facute sa tina o viata si ador  faptul ca poti face cu un singur aparat treaba a peste 15 aparate.
E mixeaza,framanta(ceea ce fac manual),toaca carne(am masina manuala cu manivela),face  carnati,face suc de rosii(il fac cu sita),feliaza,toaca nuca(am masina cu manivela),stoarce fructe(eu o fac manual),desface conserve(o fac manual),face inghetata,toaca zaharul(o fac la manivela),intinde coca(o fac cu sucitorul),face taitei,spaghete ,forme de paste(eu le cumpar),paste umplute,si totusi eu sunt norocoasa ca le am si pe cele cu manivela ca le-am "rapit"de la mama drept zestre ca sa am ce-mi trebuie in casa si la nevoie le cobor din pod.
Kitchen Aid e o adevarata comoara la casa omului.





E tot ce isi doreste o gospodina.
Il puteti cumpara de pe http://www.bilancia.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu